Бусад хүмүүс

Наршихаас сэргийлэх зөвлөмж

Ус, цаг уур, орчны шинжилгээний газраас ойрын өдрүүдэд хэт халах төлөвтэй байна. Тиймээс уншигч та бүхэнд наранд цохиулахаас сэргийлэх дараах зөвлөмжийг хүргэж байна.
Урьдчилан сэргийлэлт :
Амралт зугаалгын үе эхэлсэнтэй холбогдуулан иргэд халуун нар төөнөж байгаа энэ үед наршихаас сэргийлэхдээ дараах арга хэмжээг авна.
• Даралт ихтэй, нас өндөр, хүүхэд багачууд, бие тааруухан, ядаргаа ихэссэн, зүрх судасны өвчин, чихрийн шижин зэрэг хүмүүс гэрээс гарахыг аль болох зайлсхийх
• Нарны малгай өмсөх, нарны хамгаалалтай шүхэр хэрэглэх
• Шингэн ус сайн уух
• Хурц нартай үед наранд удаан хугацаагаар явахгүй байх
Илрэх шинж тэмдэг:
• Бие суларч тамир тэнхээ алдах
• Толгой эргэж, өвдөх
• Биеийн халуун нэмэгдэх
• Цээж багтран амьсгаа цухалдах
• Царайны өнгө цонхийж цайх,
• Бөөлжис хүрч, дотор муухайрах
• Хөлс гарах нь багасах/ ихсэх/
• Нүүр чинэрэн улайж, цээж багтран амьсгаа цухалдах
Авах арга хэмжээ:
• Сэрүүхэн нам тайван газарт шилжүүлэн амруулах,/ Сүүдэрт, сэрүүн өрөөнд гэх мэт /
• Бүлээн шингэн уулгах / чихэртэй ус, цэвэр ус /
• Хүйтэн жин тавих
• Арьсны нимгэн хэсэгт хүйтэн жин тавих /мөстэй уут тавих юм уу спиртээр биеийг нь арчих/
• Массажилж, иллэг хийж , цусны эргэлт нь зогсохоос сэргийлэх хэрэгтэй.

Холбоотой мэдээ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close