Бусад хүмүүс

Хүүхдэд хор нөлөөтэй 7 хүнс

Хүүхэд чихэр ихтэй буюу амттай хоол хүнс ихээр идэх нь хүүхдийн амт мэдрэх мэдрэмжийг багасгахад хүргэдэг тул хэвийн хоолонд дургүй байдаг. Хүүхэд хэрхэв ч ингэж хооллож болохгүй юм. Амттан дотроо идэж болох, болохгүй хүнс гэж байна. Хүүхэддээ амттан болон хоолны ялгааг зааж, тэднийг орлуулах солих боломжгүй гэдгийг ойлгуул

Жүржийн шүүс болон бусад жимсний шүүсэнд 5-6 гм элсэн чихэр агуулдаг. Уусдаг элсэн чихэр нь нүүрс усны солилцооны хувьд муу цусанд удаан шингэдэг. Америкийн Академийн судалгаагар ундааны оронд цэвэр жүүс шахаж уулгахыг зөвлөж байна.

Усан үзэм нь хүүхдүүдэд хэрэгтэй амин дэм, эрдэс бодис агуулдаг. Гэхдээ хүүхдүүдэд яагаад зөвшөөрөх ёсгүй вэ? гэвэл усан үзэм нь хүүхдийн хоол боловсруулах зам түүнийг боловсруулахад маш хэцүү байдаг. Гадил бол 2-с доош насны хүүхдэд маш тохиромжтой жимс юм.

2-оос доош насны хүүхдүүд зөгийн бал идэж болохгүй. Энэ нь зөвхөн харшлын урвал болохоос гадна заримдаа зөгийн бал нь ботулизм гэж нэрлэгддэг ноцтой халдварт өвчин үүсгэх боломжтой байдаг.

Олон төрлийн өглөөний хоол болон бусад ижил төрлийн хоол хүнс нь маш олон витамин, эрдэс бодис агуулдаг гэж зар сурталчилгаанд маш эрүүл харагддаг. Үнэндээ эдгээр хоолнууд нь эрүүл элемент агуулдаггүй. Тэдний хийж байгаа зүйл нь элсэн чихэр ихтэй байдаг. Боловсруулах явцад эрдэнэ шиш, улаан буудай, овъёосны эрүүл элементүүдийг бүгдийг нь зайлуулж, зөвхөн нүүрс ус үлддэг. Идсэнээс хэдэн цагийн дараа хүүхэд дахин өлсөх болно.

Жимстай Yogurts нь элсэн чихэр, өөх тос, илчлэг ихтэй байдаг тул хүүхдүүдэд илүүдэл жинг нэмэгдүүлж, чихрийн шижин өвчний эрсдэлийг нэмэгдүүлдэг. Цэвэр тараг сонгоорой.

Дээрх хоёрын хоорондох сонголттой тулгарах үед ямар ч эцэг эх нь хамгийн чухал нь milkshake. Гэтэл энэ нь сод нь илүү аюултай бөгөөд их хэмжээний өөх тос, элсэн чихэр агуулдаг. Хамгийн сүүлийн судалгаагаар өөх тосыг байнга уух нь зүрх судасны өвчин үүсгэх шалтгаан болдог. Энэ бүтээгдэхүүн нь насанд хүрэгчдэд ч, хүүхдүүдэд ч аюултай.

Витамин нь нэлээд маргаантай сэдэв юм. Хүүхдэд өөрсдийн хэрэгцээтэй витаминыг хоол хүнсээр авах хэрэгтэй бөгөөд тэдэнд нэмэлт тэжээл өгөх шаардлагагүй юм.

Хүүхдүүд элсэн чихэр идэхийг зөвшөөрөхгүй байх нь чухал биш. Хамгийн чухал зүйл бол амтат хоолонд зөв хандах явдал юм. Хоол амттан бол амттан бөгөөд хоол хүнсээр солих боломжгүй гэдгийг хүүхдүүдэд тайлбарла.
Р. Цолмон

Холбоотой мэдээ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close